zondag 24 juni 2012

Druilerig weer, dus knutselmiddag

Ben vanmiddag met een kerskaart begonnen. Wel een beetje vroeg misschien, maar ach als we nog zomer krijgen dan ben ik in de tuin, en dan komt het er niet van.


En afgelopen week maakte ik de volgende ook alvast.


Zit net te bedenken, ik heb om te versturen ca. 40 kaarten nodig, het is nu week 26, en als ik ze in week 50 wil versturen, dan heb ik nog 24 week, en moet ik er zo ongeveer 2 per week maken. Dus ik kan er nu best wel al aan beginnen.

2 opmerkingen:

  1. hahah leuk toch, Maakt niet uit wat je maakt voor kaarten.
    Als je het zo berekent 2 per week, is te doen, toch hoop ik dat we nog een mooie zomer krijgen en je in okt en nov moet overwerken ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maakt toch niets uit wanneer je ze maakt, ze zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen