zaterdag 27 juli 2013

Stola en kachel

Afgelopen donderdag heb ik wol gehaald bij de Action. 
Dikke wol voor haaknaald 10. Gelukkig ben ik direct begonnen, want vrijdag kwam ik er al achter  dat ik te weinig zou hebben. Ik had 3 bollen (samen 600 gram). Echter bij de winkel bleek dat er geen zwarte wol meer was, dus heb ik gekozen om er dan maar rode banen tussen te maken.


Ondanks de gaten, is hij heel warm, wat ik al merkte toen ik ermee aan het haken was.
Dochter Karianne wilde ook graag zo'n "dekentje" voor de komende winter, dus daar ga ik binnenkort aan beginnen. Als ik er even voor ga zitten kan die ook in 2 dagen af zijn.

Samen met onze "nieuwe" houtkachel denk ik dat we het dan wel een stuk warmer zullen hebben a.s. winter.
En hopelijk wat minder energiekosten.


Het is de bedoeling dat ik ook vaker op deze kachel ga koken, zodat het hout wat toch al verstookt wordt op deze manier dubbel gebruikt gaat worden.

1 opmerking: