woensdag 27 juni 2018

Elfjes, en andere kaarten

Ik ben mij te buiten gegaan en heb wat Lavinia stempels gekocht.

Deze twee vond ik zo gezellig samen .

Met de achtergrond kleuren is deze wel heel leuk geworden.

Deze stempel heet de nachtwaker

Dit is mijn eerste gestempelde kerstkaart, mijn inspiratie voor gestempelde kerstkaarten is nog ver te zoeken. Ik zit nog teveel in het kaarten maken met malletjes.

Deze is gemaakt met de gratis stempels die je krijgt bij het blad creative Stamping.
Bij ieder blad zit een A4 sheet met verschillende stempels. Vorige maand met 'wilde dieren'
Deze maand met een fontein, beeld, poort en deze ruïne. Ook zijn er verschillende teksten.

Ja en dit setje vond ik bij de Action. Ook daar kom je nog wel eens wat leuks tegen.

3 opmerkingen:

  1. Oh ja Lavinia, die vind ik ook geweldig en er zijn er nu zoveel om uit te kiezen. Ik krijg bij het blad Making Cards ook regelmatig leuke vellen met stempels. Het blad Creative Stamping ken ik niet, kan je die bij de tijdschriftenhandel kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke link voor stempelen https://www.youtube.com/watch?v=N_UI5CEf1oo

    BeantwoordenVerwijderen