woensdag 10 juli 2019

Op verzoek van

mijn zus  nog een aantal kaarten.
Sommige kaarten zul jij al gezien hebben, omdat ik ze naar je verstuurd heb, 
maar die heb ik hier nog nooit geplaatst.

Deze staat nog te pronken in mijn knutselkamer.

Deze is in jouw bezit zus, kreeg Minno toen hij 70 werd.

Deze zoekt ook nog een bestemming....

Deze kaart is verstuurd naar Margreet.

Deze heb ik ook verzonden naar Margreet, ondersteuning op afstand.

Deze heb ik op voorhand naar Minno gestuurd toen hij 70 werd.

En deze hebben jullie ontvangen voor jullie trouwdag.

Binnenkort maar weer een blogje maken, want ik heb nog veel meer kaarten gemaakt.

1 opmerking:

  1. Ja leuk hoor....ook ik maak me wel eens schuldig aan "te lang wachten" met het plaatsen van nieuwigheden.....

    BeantwoordenVerwijderen