zaterdag 8 februari 2020

Nieuw materiaal, nieuwe uitdaging

Gisteren bracht de post een klein pakje met mijn verjaardagscadeautje.

Allemaal kleine potjes, en volgens mij dacht Bert wat moet ze daar
nu weer mee. Dat ik een dag eerder bij de goedkope winkel in Oude Pekela 
langs wilde voor bepaalde prikkers begrijpt hij nu wel.

Mijn eerste probeersel

Eerst kijken wat al die kleurtjes doen in het gebruik, en wat voor kleuren het echt worden.


Daarna heb ik deze als eerste gemaakt. Het is nog geen kaart, maar wel de voorkant.

En omdat ik denk dat ik nog wel even moet oefenen, ook deze nog gemaakt.

Ze zijn nog niet helemaal naar mijn zin, maar het begin is er.
En ik ga hier zeker mee verder.
Dus wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. waar je zoal een zus voor nodig hebt he....veel plezier met het maken van die proefjes. Je krijgt het vast in de vingers, zal niet lang meer duren.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet eens het bestaan van brusho, dus laat staan dat ik wist hoe ik dat kon gebruiken. Maar ik vind het geweldig om mee te werken, zeker ook om het verrassingseffect, want je weet nooit precies hoe het uit pakt.

    BeantwoordenVerwijderen