dinsdag 15 november 2011

Kerstkaarten


5 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaarten. Voor mijn gevoel is Kerst nog héél ver weg, in werkelijkheid nog maar 6 weken....Ik heb nog geen kerstkaart gemaakt....misschien dit jaar eens eentje uit de winkel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het al weer, het kriebelt al aan die kant. Moet zeggen bij mij nog absoluut niet. Heb wel zin in kerst maar de kaarten en wie wel en wie niet.Pff nog even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bewondering voor het geduld waarmee je dit allemaal maakt! Prachtig werk.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mam heb je nu nog niet genoeg kerstkaarten gemaakt?
    of maak je ze ook allemaal voor mij?
    het wordt ook een s tijd dat ik weer kom scrappen hoe moest dat ook alweer met foto's geloof ik hahaha

    Groeten Rieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaartjes.
    Altijd leuk om te krijgen een zelf gemaakte kaart.
    Prettig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen