dinsdag 1 november 2011

Vakantie bezigheden

Tijdens mijn vakantie van afgelopen week, heb ik onder anderen weer wat kaarten gemaakt.

Hierbij alvast 2

Je zou het niet zeggen, maar dit is een kaart waar veel tijd in gaat zitten, eerst stempelen wat moet drogen, daarna inkleuren wat ook weer een dag moet drogen, daarna nog een tweede keer inkleuren. Ben je weer een dag verder, en dan de kaart nog afmaken.
Ik ben tegenwoordig wel zo handig om meerdere stempels in 1x te doen zodat dat droogproces wat ingekort wordt.



2 opmerkingen:

  1. Daar had je misschien vakantie voor genomen ? Prachtige kaarten.
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jenny,
    Heerlijk hè als je weer wat leuks kunt laten zien op je blog, ik hoop dat aan mijn kant de ellende ook bijna voorbij is. Mooie kaarten heb je gemaakt!

    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen