woensdag 18 september 2013

E-nummers en nieuwe kerstkaarten

Het is al weer een poosje geleden dat ik wat nieuws op het blog heb geplaatst, maar ik heb zeker niet stil gezeten. Ik heb me wat verdiept in alle E-nummers die in ons voedsel zitten. En ik ben tot de conclusie gekomen dat we ons zelf wel heel ziek maken met deze stoffen. Neem bijvoorbeeld E-621 die er voor zorgt dat je bloeddruk omhoog gaat, en wij maar bij de dokter lopen voor bloeddruk verlagers, dat  kan volgens mij niet de bedoeling zijn. 
Van daaruit zijn we tot de conclusie gekomen dat we zoveel mogelijk alle schadelijke E-nummers uit ons voedsel gaan weren. Wat me dan wel opvalt is dat ik een hoop produkten niet meer koop, en een hoop creativiteit aan de dag weet te leggen om zelf alles te maken. Nu is koken en bakken voor mij geen straf, dat vind ik leuk om te doen, dus hierin heb ik een nieuwe uitdaging.

Mijn andere creatieve hobby blijft natuurlijk ook en vandaar dat ik hier weer wat nieuwe kaarten plaats.






3 opmerkingen:

  1. Misschien gaan creativiteit en gezond eten wel samen...?
    Je kaarten zien er weer prachtig uit....!
    groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je die het leukste? dan heb je de eerste denk ik niet goed bekeken.......

    BeantwoordenVerwijderen